La separación imaginaria de la escucha respecto a los otros sentidos no existe. (John Cage)

Itziar Markiegi . concierto Jana Jan // Amurrio // 22 de marzo 2014 // ozen.net

Posted: marzo 14th, 2014 | Author: | Filed under: autopromocion, conciertos, denuncia, electroacústica, performance, [*] de suscriptores-> | Tags: , , , , , , | No Comments »

Itziar Markiegi, en este trabajo procesual, explora la producción y tratamiento del sonido, descontextualizando las diversas grabaciones de campo a través de la improvisación y el uso creativo del error, lo aleatorio y el cuerpo como instrumento generador activo.
Ruidista plástica/improvisadora, componente de Baba-Llaga, Anorexia Mental y SEXtoD, en solitario trabaja como Jana Jan y TetaFX. Realiza colaboraciones e improvisaciones sonoras con diferentes artistas como Lapidación Láser, Shu Lea Cheang, Zer duzu Amy?, Ibai Labega en desfiles y festivales como Ertz, MEM, Zarata Fest, T-Festa y espacios como Club Le Larraskito…

Concierto  Jana jan
18:00
Teatro de Amurrio

itziar markiegi

Prozesu-lan honetan, Itziar Markiegik soinuaren ekoizpena eta tratamendua aztertu ditu tokian tokiko grabazioei testuingurua kenduta inprobisazioaren eta errorearen, istripuaren, ausazko denaren eta tresna sortzaile aktiboa den gorputza modu sortzailean erabiliz. Zaratalari plastikoa/inprobisatzailea eta Baba-Llaga, Anorexia Mental eta SEXtoD taldeetako kidea da eta bakarka, Jana Jan eta TetaFX izenarekin aritzen da. Soinuarekin lotutako kolaborazioak eta inprobisazioak egiten ditu hainbat artistarekin; besteak beste, Lapidación Láser, Shu Lea Cheang, Zer duzu Amy? eta Ibai Labeagarekin aritu da hainbat desfile eta jaialditan: Ertz, MEM, Zarata Fest, T-Festa eta Le Larraskito kluba beste batzuen artean.

Kontzertua Jana jan
18:00
Amurrioko Antzokia

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Relentless-ek musika-proposamen bat garatzen du espazio irekian hiru nozio edo muga aintzat hartuta: Arkeomusikologia”, “Fonografia” eta “Soinu-paisaia”. Arkeomusikologia, saxofoien jokoa musika-tresna tresna gisa erabiltzetik dator eta horrek aukera ematen die objektuaren, erabileraren eta musika-arloaren “harreman historizistak” desinhibitzeko. Fonografia, soinu-materialak jaso eta ondoren, erreprodukzio teknikoa egiteko. Lan-prozesuaren parte dira. Mikrofonoa, hemen, arte-gailutzat hartzen da hemen. Soinu-paisaia, soinuei balioa ematen die musika-nahitasunetik harago. Gure egunerokoan inguruan ditugun soinuak jabetze-gailuen parte bihurtzen dira eta musika-jardueraren zati bat entzute-prozesuen funtzionamenduaren inguruan lekualdatzen dute.

kontzertua. “No escuches a los saxos”
larunbata. 2014ko martxoaren 22an
12.30
Udal plaza eta inguruak
Amurrio

………………………

A cierta distancia ya del diagnóstico que señalaba el agotamiento del proceso de desencantamiento inaugurado por la crítica moderna y su correlato post en sus diversas formas y discursos, la realidad contemporánea, en tanto que forma de presente radical, se ofrece a través de la articulación entre lo dado y su actualización ética y política, en negociación constante con los “conocimientos situados” (Haraway) y sus interrelaciones creativas.
Un proceso cognitivo como el descrito procura un tipo de conocimiento “encarnado” (F.Varela, 1996), que entiende que no es posible disponer de algún tipo de mentalidad que no esté ligada a un cuerpo sentido como un todo activo que interactúa con el mundo.

ozen
].net[  aborda lo sonoro como una emergencia abierta a la codeterminación de lo interno y lo externo en un flujo de tonalidades sonoras y visuales que conforman el fenómeno de lo perceptivo en la escucha.

ozen].net[ promovido por la Escuela de Música Luis Aramburu y coorganizado por Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz, el Ayuntamiento de Dulantzi-Alegría y el Ayuntamiento de Amurrio en la edición 2014, tiene por objetivo principal crear un escenario favorable para la presentación de trabajos de pequeño formato alrededor de lo “sonoro” como fenómeno y herramienta para la relación e intercambio de experiencias dentro del ámbito del arte contemporáneo.

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Kritika modernoak eta diskurtso ugaritan egindako ondorengo azalpenek desilusio-prozesua agortuta zegoela adierazi zutenean abian jarri zuten diagnostikotik nolabait aldenduta, errealitate garaikidea, muturreko orainaldia den neurrian, orain arte emandakoaren eta eguneraketa etiko eta politikoaren arteko egituraketa da, eta etengabeko negoziazioa du "kokatutako ezagutzekin" (Haraway) eta sormeneko elkarren arteko harremanekin. Deskribatu dugun prozesu kognitiboak jakintza mota "haragitua" (F. Varela, 1996) bilatzen du eta ulertzen du ez dela posible gorputza munduarekin interakzioan dagoen aktibo oso bati lotua sentitzen ez duen pentsamoldea izatea.

ozen].net[ soinuduna dena barnekoaren eta kanpokoaren kodeterminazioari irekita dagoen larrialdi gisa hartzen du, entzutean hauteman daitekeenaren fenomenoa osatzen duten soinuzko eta ikusizko tonuen fluxuan.

ozen].net[  Luis Aranburu musika eskolan sustatutako  eta  Vitoria-Gasteiz, Dulantzi-Alegría eta Amurrioko udalekin antolatuko ekimenaren helburua da “soinuarekin” lotutako formatu txikiko lanak aurkezteko bide ematea, eta arte garaikidearen alorrean harremanak sortu eta esperientziak trukatzeko tresna bat eskaintzea.

www.ozennet.net

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